دلنوشته‌های محیا

یک خلوت خونه ی شاعرانه

دلنوشته‌های محیا

یک خلوت خونه ی شاعرانه

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

کنکور

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۲۳ ب.ظ

سلام

دوستان خوب و همراهان همیشگی

امیدوارم حال همه تون خوب باشه و سال خوبی رو آغاز کرده باشید

دوست دارم امسال فرصتی باشه برای همه مون تا بهتر و بیشتر و مفیدتر از زندگی استفاده کنیم ، هر سال این موقع یاد کنکور می افتم و بچه های کنکوری!  امسال هم یه 4-5 تایی از دوستام کنکوری هستن و من همیشه براشون دعا میکنم که موفق باشن ، اگرچه کنکور تعیین کننده سرنوشت نیست ولی راه پیش روی همه ی ماست و یه جورایی سرنوشت تحصیلیه ما به اون گره خورده که اعتقاد دارم در هر صورت اونی که تلاش کرده نتیجه شو میبینه. بهتره که از زمان خوب استفاده کنیم و وقت رو که واقعا با هیچ چیزی نمیشه خرید از دستش ندیم. چون وقت کمه سخن رو کوتاه میکنم چون خودم هم کنکوری ام ! میخوام تغییر رشته بدم و خودم تصمیم بگیرم که آیندمو چه طوری بسازم برام دعا کنید کنکورم مرداد ماهه .  از این به بعد شاید کم تر بیام و براتون پست بذارم بخاطر همین رویداد در پیش رو منو ببخشید. در هر صورت، امیدوارم همیشه شاهد موفقیت هاتون باشم.

( در ضمن ما مخلص همه دلای با معرفت هستیم که همیشه بدون هیچ توقعی و شرطی حال ما رو میپرسن چون دوستیشون شرطی نیست )

دوستان عزیزتر از جان

می سپارمتان به خدای منان

  • محیا رساله

نظرات  (۱)

سلام آبجیییییی جونم.
ایشالله راهی رو که پیداکردی تا آخرش خوب بری و موفق باشی. و کنکورت هم خوب بدی. من مطمئنم که سربلند بیرون میایی
پاسخ:
سلام مرسی آبجی برام دعا کن
در ضمن امیدوارم تو هم موفق باشی یک مدیر موفق!
هر روز بهتر از دیروز !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی