دلنوشته‌های محیا

یک خلوت خونه ی شاعرانه

دلنوشته‌های محیا

یک خلوت خونه ی شاعرانه

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

دلم هوایت را کرده

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ق.ظ

(تقدیم به روح پاک ومهربان پدربزرگم )

و تقدیم به هر کسی که عزیزی را از دست داده


دلم همیشه برایت تنگ می شود

خنده هایت

مهربانی هایت

سکوتت

و تمام خاطراتت

لازم نیست که به آلبوم عکس ها سر بزنم همین که جای خالیت را همیشه میبینم برایم کافیست

کافیست تا باز هم دلتنگی مرا گوشه خلوت بکشاند و قاب عکس تو را بغل کنم و بنشینم های های گریه کنم ، چقدر هوای این خونه سنگینه بدون تو ، کاش این روزها کنارمان بودی هنوز هم رفتنت را باور ندارم ، من یک عمر کنارت هر روز زندگی کردم معلوم است کسی که تو را هر روز کنارش حس می کند و تا ابد در قلبش جای داری با مرگ هم از یادت نخواهد رفت .جاودانه ی من هنوز هم بغض چشمانت ، دست های زحمت کشیده ات و نجوای شبانه ات را که با خدا  دردودل میکردی را به یاد دارم . باز هم به خواب های آشفته ی  نیمه شب هایم سر بزن و دختر کوچک و دلتنگت را در آغوش بگیر....

به وسعت ندیدن نگاهت خسته ام

چگونه بشکنم ثانیه های دوری ترا ....



  • محیا رساله

نظرات  (۲)

  • علی اصغر اصل یزدی
  • سلام،خوبین!؟
     از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب میکنم

    پاسخ:
    ممنون دوست عزیز 
    الان واقعا میخام بابام میاد بغلم کنه تو بغلش گریه کنم  بعدش لوس کنم بعدش دستشو بگیرم بیرون باهاش صحبت کنم.تاااااااااا خود صبح فقط ای کاش ای کاش
    پاسخ:
    فدای دلت ..........
    خدا پدرت رو رحمت کنه روحش شاد
    عزیزم پدرت همیشه کنارته 
    میدونم دختر کوچولوش تنها نمیذاره
    خدا سایه مادرتو حفظ کنه برات 


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی