دلنوشته‌های محیا

یک خلوت خونه ی شاعرانه

دلنوشته‌های محیا

یک خلوت خونه ی شاعرانه

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه
پیوندها

اولین نوشته

چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۲:۳۰ ب.ظ

عرض سلام وادب

این اولین مطلبی هست که براتون می نویسم

پس بهتره اول یه کم راجب وبلاگم براتون توضیح بدم ، قصد من از نوشتن فقط انتشار مطلب نیست دوست دارم دیگر دوستانی که به وبلاگ من سر

میزنند نظراتشون رو با من در میون بذارن و حتی اگر جایی احساس کردن که احتیاج به نقد مطلب هست اون رو نقد کنن، و در واقع باعث ایجادنوعی تعامل و هم فکری بشود و در نهایت از هم بیاموزیم .


 امیدوارم  وبلاگ دل نوشته ها به دل شما دوستان عزیزم بشینه.

دل نوشته اول

سکوت .....

و سکوت....

و سکوت....

گاهی فقط سکوت می تواند ارزش ده هزار کلمه را بیان کند...


من سکوت میکنم در مقابل تو، در جواب حرف هایت ، و تو از سکوتم جز نا گفته ها چه میخوانی؟

سکوت من هزاران حرف دارد

هزارن بغض

و هزاران فریاد 

از چشمانم بخوان  چون که  میدانم تو  زبان چشم ها را خوب بلدی !

پس دیگر به من نگو حرفی برای گفتن نداری؟


  • محیا رساله

نظرات  (۷)

سلام محیاجون. خوبه امیدوارم بتونیم استفاده کنیم
پاسخ:
سلام
مرسی منم همین طور عزیزم
  • محمد عباسی
  • بسیار عالی.
    ادامه بده. موفق باشی.
    پاسخ:
    مرسی نظر لطفته امیدوارم شما هم موفق باشی
    آفرین خیلی عالیه عزیزم امیدوارم.هر روز نوشته هات عالی که هست بهتر و بهتر بشه همه بتونن استفاده کنن.آنچه که از دل برآد به دل میشینه...
    پاسخ:
    ممنونم عزیزم امیدوارم همین طور باشه!

    آفرین حرف نداشت

    ایشالا هروز بهتر از دیروز

    پاسخ:
    ممنون نظراتت دل گرمم میکنه غزل جان
    salam. vaaaaayyy ke cheghad  neveshtehat shabihe khodete! asheghetam...
    پاسخ:
    سلام
    مرسی عزیزدلم قربونت برم نظر لطفته
    سلام پیشاپیش فرا رسیدن سال نو را به شما وخانواده گرامیتان تبریک و شاد باش می گویم امید آن دارم که دلنوشته هایت  روز به روز بهتر وموثرتر واقع گردد. 
    پاسخ:
    سلام
    تشکر که به وبلاگم سر می زنید و با نظراتتون دل گرمم میکنید.
    همچنین امیدوارم سالی که در پیش رو داریم برای همه ی مردم سرزمینم سالی پر از برکت ، آرامش ، و شادی باشه .
    براتون ارزوی سلامتی و سعادت دارم.

  • عزیزالله عسکری
  • اسم فرزندم درپست الکترونیکی شماست چیست؟

     

     

    پاسخ:
    منظورتون رو متوجه نشدم
    لطف میکنید اگر سوالتون رو واضح مطرح کنید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی